Followers

Zaman Kanak-kanak :D


Zaman kanak-kanak sememangnya sangat-sangat best!
Kenapa tetiba aku cerita pasal zaman kanak-kanak? HAHA sebab time terawih tadi.
After buat lapan rakaat kan lepak jap kat sebelah surau.*sebelah surau tu padang.
And then ada la sekumpulan budak-budak ni main mercun kat situ. Aku pun tengah boring time tu join la sekali main dengan budak-budak tu.HAHAHA best la siak! Time dengan diorang teringat zaman kecik-kecik aku dulu.Sangat best time dulu-dulu. Main kejar-kejar, hide and seek, ceper, batu seremban pastu ada satu game ni Pepsi Cola? hhahah and many more!. Main hide and seek sampai menyorok kat longkang seyh! hahaha. Lagi satu best nya zaman kanak-kanak ni ada Hari Kanak-kanak yg disambut oleh semua kanak-kanak.
Teringat lak zaman sekolah rendah. Dulu time sekolah rendah pulak selalu main pemadam. Siapa menang dapat pemadam . Dulu  satu pencil box aku penuh dengan pemadam*champion ni dulu!
Nak tengok tak aku time sekolah rendah dulu? haha

Dalam bulatan tu aku la!


HAHAH HAISH, BESTNYA ZAMAN KANAK-KANAK :D


Thanks for reading my blog :)

No comments:

©2011 shafiqizuddin.blogspot.com. All Rights Reserved.