Followers

FUUHH!!

FUHH!!! Hari ni memang tired gler aku! kay pagi-pagi lagi aku dah keluar pegi CS
coz nak jumpe budak-budak camp kadet polis. Diorang wat event. tapi agak menyedihkan tak ramai yang datang. Aku nak ucapkan banyak-banyak terima kasih kat semua kadet yang datang tadi! terutamanya yang lepak sampai malam dengan aku tadi.
Kay lepas tu tadi aku tengok wayang dengan member aku cerita KL gangster.
cerita tu best. tapi yang tak best nya ade budak AGAS and SAWET dalam cinema tu! Memekak je !
Kay time balik lak. Macam biase la balik naik bas. Pastu dalam bas tu ada lagi dak AGAS and SAWET!. Dress up ntah pape ntah pastu bukak lagu kat phone kuat-kuat. ape seyh.
Kay on the way nak blik ni. Tiba-tiba bas rosak! Setengah jam kot tunggu bas kedua datang. Kay lepas tu dah nak sampai umah aku ni polis wat roadblock and bas pun kena tahan.
Part yang best polis tu masuk bas au and then mintak budak agas sorang ni IC au. pastu budak tu tak bawa IC and then polis tu suruh budak tu keluar!. Budak tu muka dah takut la siak! HAHAHA tu la lain kali jangan nak AGAS and SAWET sangat. HAHA nasib baik polis tu baik hati orang nya suruh budak tu naik bas tu balik. kalau polis tu tahan lagi lama memang best la siak! HAHAHA.
Thanks for reading my blog :)

No comments:

©2011 shafiqizuddin.blogspot.com. All Rights Reserved.