Followers

HHHMMMMMM

HHHMMM. This time aku nak story pasal orang yg kite suke. Korang mesti ade suke someone tu
and then tak tahu nak wat ape kan? . Haha, aku sendiri pun macam tu.
Aku ade suke someone ni. Tapi of course la aku bertepuk sebelah tangan. Hurmm dulu aku dengan pudin  la mamat hensem SSI yg kesepian and sentiase sedih teringat kat ex masing2. Tapi Pudin dah pun jumpe orang yang dia suke and budak tu bagi respon yang positif. Kay sekarang aku nak cerita pasal dua best friends aku nie berkenaan oarang yang mereka suke.
FIRST :

Kay mamat nie name dia HAIYUM HAFFIZ . Dia ade minat seorang budak ni and mereka da lame contact.
Dye dah pun mintak couple kat budak nie tp sampai skunk tak bg respon lagi.
Haiyum moody je td sebab benda ni. Be patient yum.



SECOND :


Nie pulak KHALIQ. Dia pulak ade masalah dengan N dia. N dah jarang bertegur dgn dia  . Kesian dye. HURMMM . Dekat luar khaliq nampak je happy, tapi dalam hati dia sebenarnye dia sedih, hurrm


The conclusion is lelaki kalau dah betul2 suke kat gadis idaman dye. Diorang akan sayang gler kat pompuan tu . Kalau si gadis idaman ade masalah ke, tak tegur si lelaki ke, malas nak layan si lelaki ke. Mesti kami yang lelaki ni akan gelabah!. Semenjak aku single  aku rase lonely gler! hurm aq rse menyesal aku tak jage dia betul2 dulu. HURM. 



menyesal pun tak guna sekarang. (da la shafiq tak payah pkir sangat study la gler! exam dah dekat)
Serious lepas break dgn dia life aq sucks gler! tapi nasib baik la ade kelas 5Arif and semua kawan- kawan aku. Diorang la yg bnyk tolong aku 
THANKS GUYS! :DD


Thanks for reading my blog :)

No comments:

©2011 shafiqizuddin.blogspot.com. All Rights Reserved.